čtvrtek 18. července 2013

Obi-wan Kenobi W.I.P

Po dlouhé odmlce jsem tu opět s větším progressem, který stojí za publikaci. 
Před dvěma týdny jsem vzal do ruky štětec a rok odleženou figurku Obi-wana Kenobiho z Episody IV, kterou vydala firma Knight Models, ještě když měla platnou smlouvu na Star Wars miniatury. Figurku jsem si vybral hned z několika důvodů. Předně je to můj oblíbený charakter ze světa Star Wars. Je sochaný ve statické póze a bez složitých detailů, což mi vyhovovalo pro vyzkoušení nových uměleckých akrylových barev Ferrario a Schmicke zakoupených prostřednictvím Vertigo Miniatures na doporučení skvělého figurkáře Aleksandera Michellotiho.
Tyto akrylové barvy jsou v tubách velmi podobných temperkám nebo olejovým barvám Umton. Základní sada čtrnácti barev obsahuje opravdový základ, z kterého lze namíchat jakoukoliv barvu si zamanete. A musím přiznat, že toto mixování má své kouzlo. Barvy jsem koupil ale především kvůli tomu, že mají delší dobu schnutí a jinou pigmentaci než Citadel nebo Vallejo barvy, a to umožňuje si lépe pohrát se stínováním "mokrý do mokrého"- wet blending.

Po letmém nastudování základní teorie barev jsem se pustil rovnou do věrohodně zachyceného obličeje herce Aleca Guinnessa (1914 - 2000) a začal jsem pracovat i na Jediho tunice. 

Alec Guinness
Boxart - Knight models


Žádné komentáře:

Okomentovat