pondělí 14. ledna 2013

Review #03 - Captain America

Dnes mi dorazil očekávaný balík od španělské firmy Knight models, a já se rozhodl napsat a nafotit pro vás stručný fotoreport neboli "pohled do krabičky".
Kapitán Amerika je superhrdina, který je velice známý z komiksů a novějších filmů. Jeho figurku o velikosti 75 mm jsem si koupil, protože mě zaujala dynamická póza a perfektně zvládnutý odraz světla na štítu, což je pro mě výzvou. 
Kapitán přišel v nové papírové krabičce, jenž je taky designově hodně zajímavá, ale kouzlo kovových boxů u starších figurek podle mě nenahradí.
Na první pohled je to pěkně odlitý model. Rozhodně se u něj neztrácí detaily jako tomu bylo s Obi-wanem od téže firmy. Na druhou stranu některé spoje nesedí příliš dobře, například větší mezera vznikla ve spoji pravé nohy. Určitě to bude chtít lépe usadit a použít více tmelu.







Žádné komentáře:

Okomentovat